Jag och han - vi.


JAG OCH MIN KÄRLEK

Vad heter ni? Ida och Pelle.
Hur träffades ni? Jaa, efter att ha jobbat tillsammans i cirkus ett år tyckte vi att det var dags ;p
Hur länge har ni varit tillsammans? 1 år och 9 månader.
Är ni förlovade? Nix.
Bor ni ihop? Japp.
Har ni barn? Inte det, om man inte räknar med katterna då.
Har båda körkort? Mmm.
Isåfall, vem kör bäst? Tjaaa . . . nä men det är väl Pelle antar jag.
Kommer du ihåg er första kyss? Oh yes!
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var jag det.
Vem är äldst? Pelle med sina ettusenetthundraförtiosju dagar - de är han mäkta stolta över.
Vem fyller först på året? Pells.
Vem är längst? . . . jaaag.
Vem sjunger bäst? Moi, inte för att skryta upp mig själv men jag tror faktiskt det.
Håller ni i handen på stan? Mmm, så söta är vi faktiskt ;p
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nope.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Jao, eller kände och kände, eller jo, vi kände nog varandra.
Har ni någon speciell låt? Hum . . . nån egen låt vet jag inte ritkgit om vi har, men en låt som alltid kommer att påminna mig om Pelle är Dream on med Aerosmith samt Highwayman med Highwaymen.
Har ni stora framtidsplaner? Haha, jag i alla fall, Pelle glider mest bara med ;p
Har ni gråtit i varandras armar? Jaa.
Bästa presenten han/hon gett dig: Resan ner till Malmö förra året kanske, det var mysigt. Fast presenten jag aldrig kommer att glömma är nog ändå navelsmycket jag fick då jag fyllde tjugo :)
Vem lagar bäst mat? Jag tror att jag måste ta på mig det, dock har han oanade kunskaper min karl.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Oftast sitter/ligger vi i soffan och kikar på nåt på Tv eller sitter med en varsin dator i knät (som nu).
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Japp, always.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej verkligen inte, vad kan det ha varit, 150 meter?
Blir ni lätt svartsjuk? Jo det blir vi nog.
Brukar ni bråka? Mmm, men det ska det bli ändring på.
Har du slått till honom/henne någongång? Nej det har jag inte.
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? Låter klyschigt, i know, men det skulle nog ändå vara att jag alltid kommer att älska honom för det kommer jag!
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv med varann, tänk nu inte på vad du vill just nu, utan tänk på vad du tror kan vara möjligt? I ärlighetens namn, ja det tror jag. Vi har gått igenom så mycket tillsammans så något annat är inte tänkbart . . .
Ringer eller SMS:ar ni mest? Oftast SMS, de gånger Pelle har ringt till mig är lätträknade ;p
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ryggen - mums!
Vad använder ni för preventivmedel? Det är jag som står för det, p-piller :/
Brukar nån av er prata i sömnen? Njaa, inte vad jag vet, kanske har hänt nån gång men det är inget som förekommer ofta.
Hur långt skulle du kunna gå för honom/henne? Väldigt långt!
Hur skulle ditt liv se ut utan den du älskar? Trist . . . oerhört trist. Jag fann ju inte bara mitt livs kärlek i Pelle utan också en fruktansvärt bra vän.



Vi är väl ändå för söta ;p



Kommentarer
Postat av: Mariana

Denna lista stjäl jag av dig :o) Riktigt rolig ju!

Postat av: Felicia

Oj oj oj va söta ni är då! Ja är inte ett dugg avis...:P

2009-01-12 @ 13:58:09
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback