Hund-Katt fenomenet.


Fick frågan om jag kunde vara hundvakt åt våre käre Frasse fram till på tisdag.
Självklart kan jag det, ono problemos.
Katterna var kanske inte lika övertygade om det hela som jag var.

Sahara har vågat sig fram och nosat på honom och faktiskt låtit pälsen falla tillbaka mot kroppen igen. Gandalf däremot är lite mer på sin vakt, sitter som en staty och stirrar och ser allmänt sur ut.
Frasse, han är lugn som en filbunke.


I morgon är det städ inplanerat, städ och mat hos moder.
Har lagt upp de två kommande dagarna så bra så det kan inte annat än gå fort tills Pelle kommer hem igen.
På måndag är det lite fix här på hemmaplan och sedan en tur till stan på eftermiddan för några små inköp samt för att hämta Pelle på flyget :D (och hälsa på systrarna givetvis).

Annars?
Inget.

Skulle behöva ha extraljusen fastsatta på bilen nu (helst igår) mina nuvarande är så dåliga så jag behöver inte ens blända av från hel till halv då jag får möte . . . ni kan ju tänka er.


Nu ska jag leta upp nåt sevärt som jag kan kika på där i sänghalmen.
Kollade på Step up 2 The Street idag, ruskigt bra!


Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback