Helt slut.


Är för närvarande helt slutkörd i kroppen.
Det är så mycket som händer på en och samma gång, och nu är en av väldigt få gånger jag verkligen inte vet varken ut eller in. Vad är rätt - vad är fel?

Jisses.
Men det som inte dödar det härdar sägs det ju, hoppas att detta är ett sådant fall.

Tackar Gud för de "stötte pelare" jag har omkring mig - Pelle, Felicia, Tea, Tesso och familjen.
Vad fan gjorde jag utan er!? Ni är guld värda och ni ska veta att jag älskar er <3


Dagen i övrigt har spenderats med lite promenad med Frasse, biltur med Malin, påhälsning i Rätan och middag hos mamma och Bengt.


I morgon kommer äntligen äntligen äntligen Pelle hem!
Inte en dag för tidigt . . . behöver honom nu så det ska bli skönt att få slå armarna om hans hals!

Nä, en kvälls promenad med jycken och sen är det ta mig tusan godnatt för fröken Norling.


Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Rätt komiskt att du uppdaterade de två senaste bloggarna samma tid, men med ett dygn emellan. :P

2009-01-26 @ 09:40:58
Postat av: TeA

Ja du vet vart vi finns hjärtat! å du är ALLTID välkommen!! Smul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback