Det ska gå bra nästan jämt va . . .


Det stora samtalsämnet här på bloggen - JAG VILL HA EN BIL!
Hittade en riktigt fin passat igår som jag ringde på, allt lät och såg bra ut kuxet var bara att den befinner sig nere i Falun, inte så mycket jippie för det.

Men optimist som jag är så tänkte jag att Falun, ha, vad är väl det. No problems liksom.
Fel av mig fel av mig.
Jag kan inte åka dit själv, måste ju ha en medpassagerare med mig som 1. ev. kan köra bilen vi tog oss ner med hem igen ifall det skulle bli köp och 2. kan mer än mig om bilar, någon som vet vad man ska kolla efter etc.

Bla bla bla, varför föddes inte jag till karl?
Då hade saken varit biff för länge sen. Tvi.


I morgon är mitt sista hopp på den pärlan, lyckas jag få med mig någon/några i morgon är jag lycklig. Borde vara lättare då det är helg och inte lika många jobbar?

Ska prata med papps och Pelle om den saken, kanske att jag kan locka med dom på en trevlig tripp ner till masland i morgon, hope so.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback