Det gånga året.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började arbeta uppe i Vemdalen på hyran.

Höll du några av dina nyårslöften?
Japp, jag slutade inte snusa förra året heller ;p

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Renner och Elin fick söta Vide :)

Dog någon som stod dig nära?
Farmor . . .

Vilka länder besökte du?
Bulgarien, Norge och Finland.

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mmm, mindre problem tack!

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
22:a februari.

Vad var din största framgång 2008?

Oj, att ta mig från Acb på egen hand?

Största misstaget?
Eeh, jaa . . . att sälja skotern då kanske.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Tjaa, lite småförkyld och liknande har man väl varit men inget allvarligare.

Bästa
köpet?
Resan till Bulgarien!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat skulle jag gissa på.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaa, då Pelle och jag slog ihop våra bohag ;)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Highwaymen samt I love rock 'n roll med Britney, haha!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har väl gått lite upp och ner . . . men okej, jag ska vara ärlig - ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt efter.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Pratat innan jag tänkt.

Hur tillbringar du julen?

I Rätan tillsammans med familjen.

Blev du kär i år?
Fortsatte vara kär kanske är mer passande :)

Blev du tillsammans med någon?
Fortsatte att vara tillsammans med Pelle :)

Favoritprogram på TV?
Eeh, Ensam mamma söker, haha!

Bästa boken du läste i år?
Alla böckerna om Mia och hennes familj (Gömda, Asyl, Mias Hemlighet och Emma, Mias dotter) samt Jenna Jamesons bok - kanon bra!

Största musikalista upptäckten?
Tjaa, där har det väl inte hänt så jäkla mycket egentligen, såvida inte Johan Palm räknas då ;p

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.

Något du önskade dig men inte fick?
Jo, en massa saker men det var jag medveten om redan innan jag önskade.

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Bjöd släkt och vänner på hemmagjord smörgåstårta.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jag skulle som jag tidigare skrev tänkt efter lite mer . . . + en massa andra saker, dock ska det bli ändring på dessa saker nu - 2009 = Idas år!

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Jaaa, normal?

Vad fick dig att må bra?
Pelle, vännerna och familjen. Okej, även shoppingen hade ett litet finger med i det spelet också.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen som jag kan komma på nu.

Vem saknade du?
Farmor . . .

De bästa nya människorna du träffade?
Egentligen inga nya men Felicia och Tea är nog de bästa jag träffat under 2008 - kärlek till er <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

DU! Ja är väldigt glad över att du är min vän! Bara så du vet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback