Ciccis fel ;p


9 frågor om sex & kärlek:

Är du singel? - Nope.
Haft sex? - Jo.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag gör nog faan det faktiskt.
Vill du ha ett förhållande nu? - Jag har ju redan det :)
Har du varit riktigt kär i någon? - Ooh ja, Pelle my love!
Finns det någon för dig just nu? - Mmm, Pelle.

10 frågor om dig själv:


Fullständiga namn? - Ida Cecilia Norling.
Sminkar du dig? -  Jo man ser ju som lite bättre ut då samt att det är ju fsktiskt ruskigt skoj att göra det.
Vad har du på dig just nu? - Lång kallingar, arbetsbyxorna, underkläder, ett svart linne och en svart pike t-shirt.
Vilken årstid är bäst? - Ååh vilken svår fråga, älskar både sommarn och vintern jue.
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En perfekt morgon är en morgon man inte behöver vakna till ett hemskt alarm från telefonen . . .
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Min spontanitet.
Vad är du bra på? - Tjaaa, jag har allt blivit en riktig hejare på det mesta som har med utförsåkning att göra samt att spendera pengar :/
Vem älskar du mest på denna jorden? - Familjen/Pelle.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med någon - Pelle. Helst på hans arm, ååh mys!
Vilket är ditt största misstag? - Kommer ju inte att gå in på några privata saker här så jag skriver att mitt största misstag var då jag sålde skotern . . . kommer aldrig att förlåta mig själv för det.

11 frågor om dina vänner:

Vem är din allra bästa vän? - Fliiiisan!
Vem vet allt om dig? - Ingen vet nog allt men Pelle vet nog mest.
Vem är den roligaste av dina vänner? - Skrattar alltid med Emma.
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla är lika schnygga!
Vem är mest partyprisse? - Felicia.
Vem är den du helst har filmkväll med? - Oj, ingen specifik, vem som helst går bra av dom :)
Vem saknar du? - Elle och Sophie, men saker förändras så är det bara.
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Inte en blekaste.
Vem röker av dina vänner? - Är väl egentligen ingen som är "storrökare" så att säga, men de flesta feströker.
Du ska träffa en tjej/kille du tycker om, vem tar du med dig? - Går nog helst själv tror jag.
Vem av dina vänner är mest bröstfixerad? - Förutom mig!? FELICIA!

10 frågor om din familj:

Vem står dig närmast? - Emma.
Vem är farligast i din familj? - Oj, Wille kanske då han lägger den sidan till.
Vem ser roligast ut i din familj? - Hum . . . Sahara kan ju se rätt rolig ut faktiskt.
Vem är coolast? - Except me? Haha, måste nog bli pappa.
Har ni några djur? - Hund, katter och hästar.
Vem står för underhållningen? - Emma, William och Marcus.
Vem sover du oftast med? - Pelle :)
Roligaste kvällen med familjemedlem? - Alla utekvällar med Emma är kanon!

10 frågor om idag:

Vad har du gjort idag? - Servat alla miljarder skidfantaster/wannabees med skidor, pjäxor, snowboard . . . you name it.
Har du varit glad idag? - Jodå, speciellt då jag slutat och testade understället ;)
Har du varit ledsen idag? - Nope.
Har du gjort något bra idag? - Som sagt, servat alla turister med en det ena en det andra.
Har du slått någon idag? - Njae det har jag nog inte, dock skulle jag ljuga om jag sa att jag inte stundvis varit sugen.
Vad ska du göra nu? - Svara klart på dessa frågor.
Har du gjort något dåligt idag? - Ääh, näe.
Vad har du ätit idag? - Frukost: Två rostade och oboy. Lunch: Inbakad fläskfilé och klyftpotatis. MIddag: Rester. (+ lite choklad).
Har du duschat idag? - Duschade håret i morse.
Är du trött nu? - Mmm . . .


Kommentarer
Postat av: Felicia

Men snälla lilla du, ja är väl inte alls bröstfixerad ;P Sen festar ja aldrig heller. Hmm lr hur va de nu då? Haha PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback