Bright.


Det gråa trista som legat över mig en längre tid nu börjar äntligen spricka upp lite.
Får hålla tummarna för att det håller i sig.

Igår var det full huggning, fix här på hemmaplan med diverse grejer. Tur in till staden. Akut visit på HM där det shoppades lite underkläder och sedan (i sista minuten) en sväng förbi Alina systems för att lämna in min nya dator på reparation.

För er som inte visste det;
Förra veckan, i onsdags kanske, åkte jag in till stan och köpte mig en ny dator. En fin fin sak. Då jag kom hem satte jag mig och påbörjade installationen. Allt gick bra. Åkte hemifrån en sväng och då jag kom tillbaka såg jag att en tillbringare som innehållit cirka 1,5-2 dl vatten var utvickad alldeles brevid datorn. KATTJÄVLAR tänkte jag men blev lättad då datorn såg torr ut . . . Lyfte upp datorn för att ta med mig den in till sovrummet, blir väldigt blöt på linnet . . . what?? Vickar på datorn och en massa vatten sipprar ut från tangentbordet.
Jahapp, tack för den ja.
Tur för mig att jag hade försäkring på den och en jäkla tur för katterna att de är just katter och att jag är medveten om att de är rätt dumma djur :/

Nåja, efter besöket på Alina bar det av mot Frösö flyplats där jag hämtade upp love :)
Ni kan aldrig ana hur glad jag var att se honom, och ni kan aldrig ana hur skönt jag sov inatt tätt intill honom :D
De ni mina vänner, det är kärlek <3

Nu ska jag gå bort till mamma och Bengt och hämta igen mitt Ps2, har verkligen GH abstinens nu ;p haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback