Boring.


Jisses så trist jag har.
Känner mig lite små trött men vet inte om det är så pass så man kan somna . . . och fortfarande har jag inget bra att titta på, my oh my. Dagens i-lands problem.

Ont i huvudet har jag också, har haft det ett par dagar nu. Trist.

Tänk om jag bara kunde ta tag i katterna och prata förstånd med dom, säga att Frasse inte är nå farlig och att de inte behöver gå runt eller sitta som fastklistrade och bara stirra på honom. Känner de inte att han är ofarlig? Gör inte djur sånt? Nåja, jag ska inte ge mig, innan de här dagarna är över ska de vara bästa vänner ;p

Den 27:e februari är det förresten premiär för filmen "Män som hatar kvinnor", lätt lätt lätt att jag ska va där :)

Tänk om dom ändå hade kunnat visa nå bra på Tv'n nu, King Kong är ingen favorit, får kika på slutet av "En andra chans då" i brist på annat.

Fan om jag hade haft mitt Playstation hemma, då hade det alla gånger blivit GH nu . . . hum, undrar just om man kanske skulle gå och hämta det borta hos mamma . . . eller näää, det orkar jag inte, får ta det i morgon istället.


Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback