Bil finnes.


Det går verkligen inge bra det här med bil letandet för min del . . . jisses amalia ska det vara så svårt?!
Hittade en ruskigt fin Audi a4 igår, i princip hela framvagenen var utbytt och priset var okej.
Pelle fick den stora äran att ringa idag, och till mitt stora förtret visade det sig att biljävlen varken var skattad eller besiktad = att det var körförbud på den. Grattis Ida.

Så nu ber jag er, kära läsare, om hjälp.

Jag är ute efter en bil i en prisklass vid 30.000 någonting.
Den ska ha fyra dörrar, se fin och fräsch ut.
Gå relativt billigt och inte vara alltför dyr att äga.
Tre bilar jag varit inne på är bland andra Audi a4 (sedan) Passat och Volvo s40

Ring om ni vet om nåt eller skriv en kommentar.
Jag är verkligen desperat.


Har även varit i Rätan en sväng idag.
Provkörde en Nissan som INgvar hade. Rätt fin bil som verkade gå bra och så MEN, trist nog var det inget för mig . . . sorry, jag vet att jag måste ha en bil men jag kan inte köpa en bara för att, jag själv måste även tycka om den.


Nä, blocket.se igen nu då kanske.



Kommentarer
Postat av: Elle

Annars är Nissan att lita på i alla väder, japanarna kan sin sak dom kan jag lova :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback