Att det ska vara så svårt.


Varför ska det vara så svårt att komma på något att äta till middag?
Jag menar, hallå, det finns miljoners miljarder olika maträtter som man kan äta så egentligen, vad är det som är så jävla svårt? Frukost är aldrig svårt, det är liksom alltid sjävklart vad jag är sugen på/vill äta till frukost. Åh, om det ändå vore samma sak med middagen.

Känns hemskt då man tänker på att detta är något man kommer att måsta fråga sig varje dag i resten av livet (såvida jag inte blir lyxhustru och får en egen kock . . . känns rätt avlägset men man ska aldrig säga aldrig).


Hum . . . och Pelle kan jag inte fråga för han säger att han skulle nöja sig med enbart makaroner, och det är då inte jag sugen på. Kanske är det som är mitt problem, jag kanske är för kräsen av mig?

Tjaaa, men kanske sparrissoppa och pannkaka?
Visst, det är bara onsdag och egentligen ingen pannkaka-och-soppa dag men what the hell, jag gör ett undantag ;p
Så får det bli.

God middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback