A list.


Nämn något som gjorde dig glad igår: Umgänget med kära Malin, alldeles för länge sen.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sooov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Gick runt som en zombie och letade efter min bortsprungna motivation.
Det sista du sa högt: Hum . . . "Lägg de" till Frasse.
Det senaste någon sa till dig: "Puss hej" sa Pelle då jag pratade med honom.
Vad har du druckit idag: Vatten.
Vad var det senaste du åt: Lite cashewnötter igår hos moder.
Vad var det senaste du köpte: Bullar, chokladmazariner och kaffe igår i Rätan.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun.
Vad är det för väder hos dig nu: Grått . . . dock rätt skönt, inte för kallt och inget hemskt töväder heller.
Godaste glassmaken: Måste nog bli vanilj där tror jag.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjoo det gör jag nog.
Sover du tungt: Jaa då jag väl somnat så.
Drömmer du mardrömmar: Det händer, dock inte så ofta tack och lov.
Trivs du med ditt jobb: Ja det gör jag.
Favoritklädsel: Mjukisbrallor och linne (ev. munkjacka) fin fina grejor de.
Favoritlåt just nu: Tjaa . . . vet inte riktigt faktiskt.
Vad ser du om du tittar till höger: Min överbelamrade byrå.
Vad gör dig glad just nu: Vetskapen att Pelle kommer hem ikväll :D
Vad ska du göra härnäst: Försöka få nån ordning i missären.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Inget, varken glad eller ledsen.
Favoritgodis: Oj, nu får jag beslutsångest . . . finns ju så mycket gott. Äter och älskar det mesta jag.
Kläder just nu: Långkallingar, tjockstrumper och underställströja + SVEA mössan :)
Sommarplaner: Att vara ledig, har räknat ut det hela så bra så jag hoppas verkligen att min plan går i lås ;)
Hur många kuddar sover du med: Finns fyra i sängen varav två "tillhör" mig.
Spelar du något instrument: Räknas gitarren till Guitar Hero?
Morgon eller nattmänniska: Måste nog säga nattmänniska där, dock tycker jag att det kan vara skönt att vara uppe från morgonen emellanåt också.
Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära mår och har det bra.
Är du kittlig: Sometimes.
Snarkar du: Inte vad jag vet och känner jag Herr Högström rätt skulle han ha informerat mig om detta om så vore fallet.
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Spindlar, faller de under kategorin insekter? I så fall så svarar jag just det, spindlar.
Stökigt eller välstädat: Helst välstädat, mår psykiskt dåligt annars, tyvärr är både jag och sambon ganska dåliga på att hålla efter städningen vilket resulterar i ett enda stort oorganiserat kaos.
Längtar du mest efter just nu: Bortsett från Pelles hemkomst, en utlandsresa, minst två veckor till ett varmt och soligt land - GE MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback