A day off.


Att jag aldrig lär mig.
Då jag planerat något (helt på egen hand, inte frågat någon annan) då tar jag för givet att det kommer att bli så . . . tror ni att det brukar bli som jag inbillat mig? Njae, inte alltid . . . långt ifrån . . .

Igår hittade jag en bil som verkade vara som klippt och skuren för moi. Ringde på den och det bestämdes att jag skulle komma och kika på den idag, efter att ägaren i fråga hört av sig om tid. Jag väntar och väntar men inte ett enda samtal från snubben. Ni som känner mig vet att jag hatar att vänta, HATAR! Så då klockan slagit över halv två tar jag saken i egna händer och ringer upp honom. "Jamen du, bilen blev ju såld." Jaha . . . det ante mig.
Så nu kikar jag febrilt runt efter något annat, jag måste nämligen ha en bil - och det jävligt snart!


Annars då?
Ledig från Skalet nu fram till på freda, ska dock vara på Dollar i morgon och på torsdag . . . jisses, varför är jag aldrig helt ledig? Nåja, blir ju pengar vilket ju aldrig är helt fel.
Pelle och Erik är iväg och kollar in Östbergsbacken, snöflödet antar jag är det mest intressanta. Själv ska jag ringa Robin och prata bilar, har hittat en som ser fin ut men that's it, jag har ju noll koll då det gäller bilar - jag är lite mer en sån som går efter utsidan och sorgligt nog räcker inte det då :/ Det trista med den där bilen är att den är i Lycksele, är ju en bit att åka dit upp . . . nåja vi får la se hur det blir . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback