Trist.


Stänger du av mobilen när du sover?
- Näe, det skulle vara förenat med "livsfara" för min del då jag har larmet ställt på den. Visserligen ringer larmet även om den är avstängd men däremot inte mina närmaste som vet hur svårt jag har att ta mig upp på morgonen . . . Haha, pappa är en säker väckarklocka nästan varje morgon :)

Vem såg dig senast naken?
-  Pelle goset :)

Hur såg du ut på högstadiet?
- Typ som nu fast tristare . . . ?

Hur är du att ha som arbetskamrat?
- Hum . . . jag är väldigt noggrann av mig så ingen av mina kollegor skulle någonsin behöva vara rädd för att jag skulle göra ett dåligt jobb. Jag är arbetsam och tar gärna för mig, pratar gärna och mycket . . . jag är nog en rätt bra arbetskamrat tror jag.

Har du celluliter?
- Nej fan heller!

Biter du på naglarna?
- Njae, egentligen gör jag inte det men mina naglar är rätt klena och går lätt av eller spricker och om det då inte finns någon fil eller liknande att tillgå är det lätt hänt att man biter - fy skäms!

Har du något handikapp?
- Näe, inte ens i golf.

Är det rädd för att få hängbröst?
- Haha, om det något jag inte är rädd för så är det de! Och detta av den enkla anledningen att jag omöjligt skulle kunna få det ;p (ett litet plus med att ha små bröst).

Svär du?
- Jo det gör jag, ofta, nästan för ofta dock är det inget jag tänker på. Många i min familj är likadana så jag kanske är van?

Är du trevlig mot Jehovas vittnen?
- Jo det är jag väl. Inte så att jag bjuder in dem på en kopp kaffe då de knackar dörr men ett vänligt "tack men nej tack" kan jag nog få fram i alla fall.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
- Nu får jag sån där panik igen, shit jag måste välja en, och när jag väl bestämt mig kan jag inte ändra mig . . . aaah! Men fiskbullar i hummersås och pärer kanske, det är ju mumma de eller uppstekt pannkaka . . . äh jag ger upp.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
- Att bjuda mig på? Blodpudding, palt eller bruna bönor - fixar inte något av dessa!

Har du blivit arresterad?
- Nej, peppar peppar.

Är du rädd för Securitasvakter?
- Haha, nä verkligen inte. De flesta är bara allmänt töntiga och tror att de är något mer än vad de är bara för att de vid varje festlig tillställning får bära blå uniform och batong.

Har du någonting att dölja?
- Nä inte vad jag vet.

Ljuger du?
- Det händer, då oftast för att "skydda" någon annan . . . Nu får ni dock inte tolka detta som något jag gör regelbundet, bara då det verkligen är "kris".

Har du kysst en polis?
- Näe det tror jag inte.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
- Självklart skulle jag det!

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
- Desperates tror jag, jag och Bree skulle nog ha en del gemensamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback