Utmanad av Tea.


Regler:

1. Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

7 Sanningar om mig:

1) Jag är en tidsoptimist ut i fingertopparna. Spelar ingen roll (nästan) vad jag ska göra så kommer jag alltid precis på utsatt tid, sällan före. Har nu på "äldre" dar också blivit ruskigt morgontrött vilket resulterat i att det om möjligt blivit ännu tightare med tid. Kommer dock sällan sent, bara precis på minuten . . .

2) Är otroligt omöjlig många gånger. Detta framkommer oftast i ett gräl med ex. Pelle. Kan ibland tänka för mig själv hur i helskotta jag kan argumentera på det sätt jag gör, för alltför många gånger saknar mina argument relevans i ämnet, de bara kommer för att jag vägrar att ge mig. Dock har jag börjat arbeta med mig själv nu och ett av målen är att lägga av med detta beteende.

3) Jag älskar kläder, elektronik prylar . . . jag älskar att spendera pengar helt enkelt. Ibland kan jag sitta hemma i soffan och nästan känna ett tvång att gå på Ica, trots att jag egentligen inte behöver något, bara för att köpa nåt, behöver inte vara något stort, en godisbit eller vad som helst räcker för att stilla mitt "begär".

4) Jag fullkommligt avskyr att vara ensam. Visst, nån gång kan det vara skönt att bara få rå om sig själv och slappa i soffan med en riktig tjejrulle men utöver det -  NEJ TACK! Tanken på att bli lämnad skrämmer skiten ur mig och jag måste nästan hela tiden se till att vara syselsatt med någonting. Bara att gå den korta vägen till Ica kan göra mig "rastlös av ensamheten" så jag måste ringa någon.

5) Jag har jättesvårt för att ta kontakt med andra tjejer. Kommer jag på en fest där det finns ett tjej respektive killhörn sluter jag mig helldre till killarna. Inte för att ragga eller liknande utan bara av den simpla anledningen att jag med killar kan slappna av och vara Ida Norling till 100%, en sak jag har jättesvårt för att vara då det bara är tjejer omkring mig (med undantag för mina vänner).

6) Jag är en fullfjädrad snusare. Snusar jämt, försöker dock att undvika det på nattetid men ibland händer det att man somnar innan man hinner lägga ur den. Jag är beroende helt enkelt, jävligt beroende och har, hur dumt det än låter, än så länge inga planer på att sluta.

7) Jag kör sällan efter hastighetsbegränsningarna. Är det 50 kör jag 70, är det 90 kör jag 110. Älskar att köra fort, fort ska det gå annars är det trist. Detta har i och för sig också med punkt 1 att göra, haha. Men som sagt, fort ska det gå. Dock kan jag även emellanåt tycka om att fin glida lite såvida det finns bra musik att tillgå eller trevligt pratsällskap.

Shit, jag har hur mycket till som helst som jag skulle kunna skriva, haha, får se om jag blir utmanad igen ;p

Jag utmanar:

Felicia
Erika
Emma (bra anledning att ta tag i bloggandet)
Mariana
Vanja
Sandra G
Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback