Skiiiin!


Helvetes jävlar vilket väder det är alltså!
Nästan så det rinner till i trosorna . . . eller näe, kanske inte riktigt men glad blir man i alla fall :)

Har varit upp på Skalet och avverkat några timmar i backen - wonerbar!
I morgon ska jag alla gånger ta med mig skidkläder på jobbet och blir det lite folk under dagen ska jag banne mig fråga om man kanske får gå ut och ta sig några åk, Freddan lät inte helt omöjlig idag då jag föreslog det :)


Pelle är på jobbet och jag är hemma . . . inne . . . inte bra.
Dock ska jag ta och bege mig bort mot Kvissle nu för lite påhälsning hos Wallén/Haugskott, trevlisch.


Lite senare i eftermiddag har jag planer på att ta fram längdskidorna och åka lite, vore skönt som tusan de, dock kan jag inte lova till 100% att det kommer att bli så men jag ska verkligen strida för det!


See you later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan vad jag hade vela vare med idag på Skäle! :D

2009-02-11 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback