Schleeten.


Är rätt sliten i kroppen . . . va fan, har varit ledig i fyra dagar och efter första arbetsdagen håller man på att dö. Vad är det för fel liksom?

Nåja, dagen har rullat på rätt snabbt faktiskt trots att jag kännt mig less och hängig.

Snart är det "Du blir vad du äter" och efter det är det "Lyxfällan", ser inte bättre ut än att jag blir fast i soffan till det är dags att knyta sig. Ska göra i ordning en kopp te och några ostmackor nu och sedan ta på mig en stor härlig t-shirt för att slutligen kura ner mig under ett täcke i soffan. Hur härligt låter inte det då på en skala?!


Systeryster har tagit upp sitt bloggande igen (tummen upp för det!)
Hoppas att det håller i sig nu :)
Funderar också på att göra en ny blogg, fast samtidigt inte . . . den här gamle rackaren har ju rätt många "minnen" som man inte vill göra sig av med. Hum, kanske ska nöja mig med att bara ge honom/henne/den/det en liten makeover?
Vi får la se hur det blir.

Fattar förresten inte vad det är som luktar i den här lägenheten nu (nej Pelle, det är inte mina fötter). Luktar vitlök som satan . . . ska forska vidare i det här och hoppas på att jag blir kvitt stanken. Kärlek till vitlök alla gånger men lukten är ju inte direkt att leka med.


Nog tjabblat.

Kärlek till dig Pelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback