Östersund.


Befinner mig i Östersundet nu hemma hos syster.
Sitter och kikar på nåt program om feta människor . . . låter kanske konstigt men samtidigt som jag blir äckligt äcklad så blir jag samtidigt lite fascinerad över hur stor en människa faktiskt kan bli, otroligt.
Fan alltså, att väga över 300 kilo . . . obegripligt.
Hur kan man tillåta sig själv att bli så stor!?

Varenda gång jag tittar på något sånt här program lovar jag mig själv dyrt och heligt att aldrig bli som dem, aldrig ens komma i närheten - NEVER!

Är sugen på nåt men vet inte riktigt vad . . . tänk om man kanske skulle ta och åka på Raggarn . . . elle kanske inte. Kändes jobbigt att gå ut till bilen. Nä, jag får hålla till godo med ett glas vatten och en snus ;p (inte direkt vad jag var sugen på men men, nöden har ingen lag). Dock låter det som att Emma håller på att steka något nu . . . undrar vad det kan vara, måste nästan gå och kika.


Egentligen fattar jag inte hur jag ens kan tänka tanken på att äta något över huvud taget efter att ha sett alla dessa groteska människor men men, jag visste ju sedan innan att jag är lite konstig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback