New day.


Ännu en dag nalkas och jag är i vanlig ordning uppe med tuppen - och i vanlig ordning mer död än levande :/
En sak till jag inte tycker om med Pelles nattjobb; när jag tvingar mig själv upp får han gå och lägga sig (kan det bli mer orättvist!?).

Katterna lever rövare och jag är för trött för att ens orka bry mig.
Gandalf går omkring och skriker av någon anledning och Sahara snor grejer från handfatet - som vanligt alltså,



Hoppas på "kortdag" idag, skulle vara fint att få sluta klockan fem så man hinner göra något mer än att duscha och gå och lägga sig då man kommer hem. Förresten, ikväll på 4:an är det premiär för programmet "Familjen Annorlunda" verkar vara riktigt bra så det måste jag bara kika på :)


Nä, lite fix av skatboet och sen är det ta mig tusan dags att bege sig upp mot fjället.

Trevlig dag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback