Money money money . . .


Tänk om man vore ekonomiskt oberoende . . . holy shit va underbart det skulle vara!
Klickade mig alldeles nyss in på IKEAS hemsida, jag vill ha, ha, ha en massa saker därifrån nuuuu!
Har kommit på den smarta idén att ta ett rum i taget vad beträffar shoppingen där.

Sovrummet är jag rätt nöjd med så det skulle man kunna kalla klart. Lite små prylar ska väl dit men inga större inköp.
Så nästa projekt blir vardagsrummet. Kändes som en tung bit för min plånbok men men, i like it.
En soffa, nytt vardagsrumsbord, några nya hyllor, nån form av vetrinskåp . . . + en massa fler saker. Jag vill att vardagsrummet ska vara ganska stilrent, de större möblerna så som soffa, bord etc. ska gå i antingen svart eller vitt. Därefter ska sakerna runt omkring ha en touch av någon snygg färg, rätt färgstark. Tror det kan bli kanon :)
Ska lägga fram min plan lite fint för Pelle så får vi sedan höra vad han har att säga om den. Jag gissar på att han inte är lika pepp som mig men hoppas kan man ju alltid.


Började lite smått att städa i vardagsrummet men kom av någon anledning av mig - ovanligt? NOT!
Ska fortsätta nu, vore ju skönt om jag hade fått klart ett rum i alla fall, borde gå . . .

Hej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback