Me än professor Dumbledore.


Nu ska jag och katterna krypa till kojs.
Ska bli skönt, har varit en lång vecka det här. Jo jag vet det är måndag och alltså en ny vecka så den skulle väl egentligen omöjligt kunna kännas lång redan, men jag har jobbat sedan i torsdags och det har varit en del långa dagar.
Så nu känns sängen rätt lockande. Ska fortsätta att kika på Harry Potter och fången från Azkaban.
Haha, jag har blivit helt såld på Potter alltså, riktigt bra jue!


I morgon blir det skidåkning i Klövsjö med syster, niiiice!
Hade man kikat in i min bil idag hade man verkligen kunnat tro att jag var ett riktigt vintersport freak för där fanns/finns 3 par slalom pjäxor, ett par längdpjäxor, 2 par snowboardskor, 2 par slalomskidor, ett par längdskidor, ett par längdstavar och 2 snowboards. Haha, jaa, man måste kunna variera sig eller? ;)
Som sagt, åkning i morgon, hoppas innerligt att vädret fortsätter att vara lika underbart som de varit nu den senaste veckan (håll tummarna med mig). Även åkning inplanerat på onsdag, då med kusinerna och småbröderna :) skoj skoj. På torsdag är det lite prat om att åka till Åre för en dag i deras backar, dock vet jag ännu inte om jag är ledig då samt att det inte är helt spikat, vi får helt enkelt se vad som händer.


Nä, nu ska sminket bort, tänderna ska borstas och datorn ska in till sovrummet sen blir det jag och Harry :)


P e l l e m y l o v e - I l o v e y o u ! ! !


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja är oxå ett Harry Fan! :) Tycker filmerna är grymt bra! Men den där ha ja nog inte sett än! Måste göra de! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback