Ida aka. Clint Eastwood.


Sen sist . . .

Lördagen spenderades till viss del med Emma, pappa och Ulla i Åsarna. Åt gooood buffé och kikade på kussarna som spelade. Trevligt, dock var jag inte riktigt på topp så det blev lugnt för min del. Efter att ha skjutsat hem pappa och Ulla åkte jag och E tillbaka till Svenstaviket, hem till mamma för mys och prat och sen hem till sängen där jag somnade omedel bums.


Vaknade igår av att rösten var helt fuckes upp . . . jaa, det lilla som fanns kvar av den alltså. Hes så in i helvete samt allmänt hängig och eländig. Soffläge hela dagen lång för förken Norling.

Idag är rösten påväg tillbaka, febern har släppt och jag mår över lag bättre så i morgon är det dags för jobb :)



Dagen i övrigt lär nog inte ha så mycket att bjuda på.

Hänga lite tvätt, tvätta lite mer och laga mat - känns som rätt lagomt det.



Nu ska jag återgå till mitt korsord och därefter ska jag överväga att släppa in katterna (det är ju så lugnt och skönt när dom är ute . . .).


Fortsatt trevlig dag på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback