Fredag den trettonde.


Otursdagen.
Kan inte påminna mig om att jag skulle haft mer otur idag än andra dagar . . . tror inte det i alla fall.
Har väl varit ungefär samma lika.

Jobbat idag och jobbar hela helgen + måndag sen är det ledig i två dagar, fiiint de!
Håller tummarna för fortsatt fint väder så man kan spendera lite tid i backen, såg dock ut som att det skulle bli kallare igen samt att det skulle komma mer snö. Väderexperterna har ju haft fel förut, vi får hoppas att dom har det igen.


Ikväll blir det bara lugn.
Är trött tröttare tröttast. Vet inte om det är förkylningen som inte helt släppt eller vad tusan det är, men jag tar mig knappt upp på morgonen. I morse till exempel låg jag kvar i sängen till klockan var halv åtta (brukar vanligtvis åka hemifrån då). Blev lite bråttom men jag hann i tid. Hade tänkt jobba långdagar (till sju) resten av veckan om jag får, alltid bra med extra timmar (läs pengar).

Eftersom det inte verkade gå nå bra på tv ikväll, inget som föll mig direkt i smaken i alla fall så tror jag minsann att jag ska ta mig en Harry Potter afton, började kika på ettan igår kväll men somnade ifrån.

Trevlig helg på er.


ÄLSKAR MIN PELLE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback