Förväntansfull.


No stress här på Ängesvägen 5B inte, hell no!
Var sak har sin tid, vissa lite mer än andra . . . dock har jag nu lyckats tage mig upp ur sängen, släppt in odjuren och hämtat posten - det var väl bra?

Kom just på att jag har en del saker att se fram emot nu :)

1. Telia ska ringa angående min telefon. Har nu haft den inne på reparation tre gånger. Sist jag var in sa de att de skulle kontakta Nokia för en eventuell reklamation. Det innebär att jag får en helt ny telefon, en helt ny i kartong. Jag var lite skeptisk mot detta då jag faktiskt inte vill ha min gamla Nokia längre, den har ju bara krånglagt för mig. Då berättade den trevlige Teliagrabben för mig att om det nu blev så att jag fick en ny kunde Telia köpa tillbaka den av mig och jag i min tur får välja ut en ny telefon till värdet av min gamla (5100 :-) GRETT! Så nu håller vi alla som sagt tummarna :) 
2. Alina systems borde nu, vilken dag som helst, höra av sig angående min dator. Fett nice med ny computer (!)
3. Löning på fredag.
4. Sportlovs tider i fjällen, mycket jobb och mycket folk - skoj skoj skoj!
5. Nästa söndag bär det av ner mot hufudstaden för att senare samma dag kika på AC/DC - ännu en gång, fett nice!

I morgon måste jag förresten komma på att ta med mig min Peak jacka och mitt nyinköpta underställ upp på Skalet för byte. Jackan är trasig i snölåset och har så varit sen jag köpte den men jag har inte fått byta pga. stölderna där uppe för någon månad sedan. Underställs tröjan, märkte jag då jag provade den, hade ett hål på armen . . . inte bra, måste bytas. Även att jag måste berätta om mitt senaste kap, en ljusblå underbar Houdini tröja - me love alot! Samt en snygg Peak mössa.

Ååh, jag älskar kläder . . . för mycket. På shoppen finns det för mycket och jag jobbar för nära för att kunna motstå frestelsen att shoppa. Nåja, kläder behöver man alltid, dock kanske inte riktigt i den utsträckning som jag handlar? :)


Nu ska jag göra ett hett ansiktsbad med Vick för att rensa min igentäppta näsa därefter duscha för jag känner mig allmänt jävla jätte äcklig och sist men inte minst knata en sväng på Ica för att inhandla lite ingredienser till dagens middag; Lax med klyftpotatis, fin fina grejor :)


Förretsten Pelle om du läser detta - på LÖRDAG är det Alla hjärtans dag, bara så du vet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback