Förresten.


Måste bara få avreagera mig lite.
Varför är det nästan alltid så att då jag jobbar då är det fint väder och då jag är ledig är det dåligt . . . ?
De senaste fyra dagarna har varit hur underbara som helst, strålande sol och bara nån minus grad.
Idag, första lediga dagen på länge är det grått och trist, lite snöflingor som singlar ner, i och för sig inte sååå kallt men verkligen inte jämförbart med vädret som varit.

Sen en annan sak.
Undertiden jag jobbar är jag oftast frisk som en nötkärna, kanske lite snorig och så men absolut inte så pass så att jag inte kan jobba. Igår tog förkylningen fart på allvar, jag fick frossa, ännu mera ont i halsen samt hosta . . . varför?
Visserligen är det väl bra att jag är frisk så jag kan jobba men nog fan vore det roligt att vara det då man är ledig också så man kan göra något vettigt.


Dock ska jag väl inte klaga.
Jag ligger ju inte direkt på dödsbädden, tog mig ju faktiskt iväg till backen idag. Samt att vädret var ju inte helkasst, man kunde ju vara ute utan att frysa ihjäl . . . MEN ÄNDÅ!

Håller tummarna för bättre väder på fredag och lördag för då är två heldagar inplanerade och då skulle det ju inte skada om man kunde åka hela tiden, nu när jag har hittat pjäxor som sitter som ett smäck menar jag ;p
Har forfarande inte tagit mig iväg till duschen, sitter och väntar på Pelle som sa att vi skulle "vänta en liten stund", det där vänta en liten stund är ju ett väldigt relativt begrepp och kan alltså tolkas på flera sätt . . . nu tycker jag att jag har väntat en liten stund så nu får han minsann följa med mig - vare sig han vill eller inte, haha!


Kommentarer
Postat av: Felicia

DU ja blev överlycklig!!! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback