FFL.


Tre ord att beskriva mig med idag är "Fucked For Life", känner mig verkligen helt förstörd . . .

Blev skidåkning igår med syster. testade ett par Head Supershape Magnum, jisses amalia vilka kanon lagg! Rekomenderas starkt!! Efter åkningen blev det en tur ner till byn där det bjöds på grogg och trevligt sällskap. Upp på Skalet igen för att tillsammans med cirka 1200 andra personer rocka loss till Rydell & Quick!
SHIT VILKET DRAG!!

Skoj som tusan.

Hem till Svensta för iordningställande och sen upp till Vemdaln igen där det vankades förbrakare hos flickorna. Skojigt skojigt. Väl inne på Skalet blev det skönsång i pianobaren, shake shake på stora dansgolvet och sist men absolut inte minst ännu mera rockande till R&Q. En mindre rolig sak var att jag under "konserten" försökte få bort en killes arm från räcket (vi stod givetvis längst fram) då han vägrade flytta sig tog jag med alla mina krafter min armbåge till hjälp . . . missade hans hand och träffade med fyll styra räcket med min armbåge :/ Smärtan var obeskrivlig, ett illamående bröt ut och jag var tvungen att gå och sätta mig längre bak i lokalen (givetvis i en pöl med utspilld öl). Därefter lotsade kära syster iväg mig genom folkmassorna och satte mig i en fotölj där jag sedan spenderade den återstående timman.

Pelle älskling kom och hämtade oss och vid tretiden var vi hemma igen :)

TACK ALLA för en riktig kanonkväll!
Repris mycket snart hoppas jag :D

Puss!


Nu är det snart avfärd mot Rätan, ska till Åsarna och kika på Tre Relatives som spelar på After Ski där idag, skoj skoj!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men käre värld, det är ju två veckor över tiden... Jag som vill ha ut den nuu, helst igår!

2009-02-07 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback