. . .


Bara för att jag har oerhört lite att göra, väntar på att en film ska bli nerladdad och älskar att fylla i sånna här så kommer en till . . .

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN FEBUARI ÄR SLUT!

OM DIG

1. Namn - Ida.
2. Bor - Svenstavik.
3. Syskon - Ett gäng :)
4. Ålder - 22 om typ en månad.
5. Född - 28:e mars 1987.
6. Ögonfärg - Blååå.
7. Längd - 175 cm.
8. Sko storlek - 39/40 varierar från sko till sko.
9. Höger eller vänsterhänt - Höger.
10. Stjärntecken - Vädur.
11. Hårfärg - Mörk brunt.

DAGENS..

1. Låt - Ingen vad jag vet . . . Soundtracket till "Uppdrag granskning".
2. Saknad - Dagarna som varit . . . Stockholm.
3. Kläder -  Linne och trosor, under en snabbis åkte även mjukisbyxorna på då jag skulle gå utanför dörren.
4. Film - Kalle och Chokladfabriken, Beck - Advokaten och Ett monster till svärmor (jo, slappdag var det ja).

SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - I ärlighetens namn ja, det är faktiskt riktigt mysigt att ströva omkring där i skogen :)
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Underlivet kanske, haha.
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - Det händer väl då man verkligen gjort sig för att man blir nöjd över vad man ser.
4. Du ger mycket komplimanger till andra - Jag försöker i alla fall.
5. Är du nöjd med ditt förnamn - Nja, nöjd vet jag väl inte. Bryr mig inte så mycket, då jag var mindre hatade jag det.
6. Du tycker att du själv är smart - Ibland.
7. Vad är det sämsta hos dig - Mitt humör.
8. Vad är det bästa hos dig - Min spontanitet.
9. Har du bra självförtroende - Mjaa, vill jag väl kanske inte påstå.
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Olika, dock inte så mycket nu på senaste.
11. Känner du dina grannar - Känner och känner vet jag väl inte, säger hej och småpratar lite om vi ses men that's it.
12. Svär du ofta -  Ja för fan!
13. Gillar du skolan - På den tiden då jag fortfarande gick i skolan var det väl ingen höjdare precis.
14. Har du någon gång skolkat - För mycket.
15. Spelar du något instrument - Nope.
16. Vilka sporter/aktiviteter har du gått på - Fotboll och ridning.
17. Har du några tatueringar -  Mmm, två och fler är planerade :)
18. Kollar du dig ofta i speglar? - Så ofta jag får tillfälle ;p
19. Tycker du om djur - Ohja!

BRUKAR DU..

1. Sova - Mmm, men det verkar aldrig vara tillräckligt :/
2. Ta mediciner du inte borde ta - Nix.
3. Röka - Det händer.
4. Snusa - 24/7 365/12
5. Dricka -  Nog förekommer det alltid.
6. Skada dig - . . .
7. Klä dig i svart - Nog händer väl det ibland.
8. Hata folk - Mjo, de som förtjänar det.
9. Lita på folk - Jo, vissa.
10. Skada dig med flit - Har kanske hänt . . .
11. Drömma mardrömmar - Mmm, nu på senaste tiden har det hänt väldigt ofta, en biverkning har jag fått förklarat för mig,
12. Gå i skolan - Icke.
13. Gå i kyrkan - Nej, såvida det inte är något speciellt såsom dop, begravning etc.
14. Ljuga - Det vill jag väl inte påstå.
15. Vilja dö - Har kanske hänt.

NÄR..

1. Åt du senast -  Nån timma sedan.
2. När läste du en bok senast - Nån gång där vid jul . . . shit, måste ta itu med det där nu känner jag!
3. Köpte du något senast - Idag var jag på Ica för att fylla på förrådet.
4. Svor du senast - Antagligen nån gång idag.
5. Sjöng du senast - Hum, tror nog kanske att det var igår på bussen.
6. Klagade du senast - Minns inte . . . idag kanske över att jag hade ont i ryggen.
7. Klantade du dig senast - Minns inte.

HAR DU..

1. För många vänner - Tror jag inte att man kan ha.
2. Förföljelsemani -  Näe.
3. Någon sjukdom - Mmm.
4. Skadat någon - Jo.
5. Färgat håret -  Så länge jag kan minnas . . . typ ;p
6. Några piercningar - Navel, näsa och tunga.
7. Några tatueringar - Återigen, ja.
8. Egen dator -  Två stycken, någon som är intresserad av en Hp laptop?
9. Gjort bort dig rejält - Ohja.

ÄR DU..

1. Snäll -  Jomen det tycker jag väl (?)
2. Snygg - Ibland.
3. Söt -  Ibland.
4. Lång - Tillräckligt.
5. Kort - Kan man nog inte kalla det.
6. Klantig - Jaa.
7. Tönt - Never!
8. Tjock - Nää.


Kommentarer
Postat av: Erika

När du väl uppdaterar gör du det med råge!

2009-02-25 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback