Den liksom bara försvann . . .


Motivationen jag kände då jag kom hem från Ica och skulle till att laga mat är bara borta med vinden . . .
Har ställt i ordning pärorna (dvs. gjort klyftor av dom), hackat lök och vilök. Allt detta har jag lagt på en plåt och skjutsat in i ugnen. Hackat lite sallad och förberett champinjonerna och paprikan för att joina resten av godsakerna i ugnen har jag också gjort men sen tog det liksom stopp.
Känner inte för att steka nån lax, känner heller inte för att gå på Ica igen vilket jag tyvärr måste då jag insåg att jag glömt att köpa stenbitsrom :/ Förbaskat.


Nåja, jag kan ju inte bara sluta nu i mitt kockande. Det vore ju en himla massa slöseri med både tid och mat så tids nog lär det nog bli klart.


Hade även tänkt att jag skulle försöka fli ihop lite här . . . den tanken försvann nog lika fort som den kom tror jag. Dock måste jag i alla fall städa i sovrummet, dels för att jag slängt sängkläderna i tvättmaskin och måste alltså renbädda (och det kan jag verkligen inte göra om det inte är städat här) och dels för att Sahara den råttan pissade på golvet i morse, visserligen har jag torkat upp det men tror inte golvet skulle gråta om jag även gick över med skurmoppen.

Varför kan inte S vara lika snäll som hennes bror?!
Just nu ligger han så sött och sover på en kudde. Visst, han kan också vara en riktig pain in the ass men han pissar ju i alla fall inte på andra ställen än i lådan och utomhus . . . Måste nog ha ett familjeråd snart jag och min man och fatta ett beslut för vad som ska hända med vår lilla förken, såhär kan det inte få fortsätta!


Kommentarer
Postat av: IdaPida

du får inte vara dum mot katten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback