Äntligen!


Ledigheten är verkligen hur välkommen som helst!
Efter att ha jobbat sex dagar i sträck, från morgon till kväll, är man rätt mör i kroppen och njuter verkligen av varje sekund som en sovmorgon har att erbjuda :)

Så i morse då jag vaknade (vid halv tio) gick jag upp och kirrade fika på säng till mig och Pelle som vi mumsade på samtidigt som vi kikade klart på filmen som vi påbörjade igår, Beck - Flickan i jordkällaren. Drog oss lite och bestämde oss tillslut för att ta en sväng upp på Skalet för lite skidåkning. Sagt och gjort. På med kläder och sen iväg. Ett stopp i Songbäcken för att kika på några av Böle byggs konstruktioner, fin fint. Fixade fram pjucks åt mig och Pelle sen bar det iväg :)  Dock var vi bara ute i en timma men ändå :)


Blev så glad igår då jag jobbade. Hittade nämligen ett par pjäxor som faktiskt passade, dom klämde inte och lilltån på min högra fot blev inte klämd under foten - ni hör ju, perfect! Hade dom idag och de satt verkligen som gjutna på foten så det kändes kanon! Dom får det bli på fredag och lördag också för då är åkningen igen :)

Testade för övrigt ett par nya skidor idag, Fischer Progressor 9+.
Grymma måste jag säga dock tyckte jag att dom var lite väl hårda så Freddan tyckte att jag skulle testa ett par Head Supershape Magnum eller ett par Atomic Race, så dom blir det alla gånger till helgen, ska bli skoj skoj!

(Haha, jisses så ointressant det där måste varit men men).

Ikväll åker jag till staden för övernattning hos syster och i morgon är det rättegång som står på schemat. Finaly. Därefter hem för att gratta Pelle som fyller hela 25 år, gammal karln min börjar bli ;p
Har köpt fin fina presenter åt honom, hoppas han tycker detsamma :)
På tal om present så fick jag faktiskt en nu i veckan av Pelle som han hade köpt i Malmö, men bara för att göra mig sjuk av nyfikenhet så väntade han några extra dagar (nästan en vecka) med att ge mig den. Så fort jag såg paketet var da 22 som bortblåst och istället ersatt av Ida 5 år. Blev ruskigt glad då jag öppnat och såg att det var ett par Björn Borg trosor, tack tack älskling :)



Nog om ointressanta saker.
Nu blir packning och en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback