We are the saints of Los Angeles.


KÄR OCH GALEN, KLOCKOR BÖRJAR RINGA OCH TUSEN ELDAR BÖRJAR BRINNA . . . !!
I Mötley Crüe alltså - blir tydligen bara kär i sånna jag inte kan få :/ Damn.

Sen sist jag skrev har moder varit här nere på Västkusten och hälsat på, mycket trevligt! En massa shopping, en del alkohol, prat och mys har det varit. Längtar oerhört tills nästa besök äger rum! Dock innan det går av stapeln ska jag hem en sväng, straxt över två veckor för att vara exakt - G Ö T T E N N A ! :D

Sitter nu här hemma i hemmets, annars så lugna, vrå och tankar 80-tals musik för glatta livet och dricker rötjut! Mums! Haha, kul att komma bakis på jobbet i morgon (vilket jag mest troligt kommer att göra om jag inte lägger ner detta nu), på en tisadg. Well well, e man singel så e man.

Behöver en ny bok. Har läst ut alla . . . gillar inte! Har dock hittat en; "Welcome to the jungle" av Guns 'n roses! Den blir mitt nästa lilla projekt! ;)


Full speckat schema nu de närmsta dagarna, vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt som ska göras. Hum. Jaja, lär nog gå på nåt sätt skulle jag gissa. Don't you think?

So long folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback