Voices.


Efter en oerhört trevlig kväll med pöjkan i Slättadamm sitter jag nu hemma i soffan och lyssnar på lite go-rock, just för tillfället är det Ozzy - See you on the other side. Grym!

Dagen har spenderats under nålen igen. Helvete va ont det har gjort . . . ! Men snyggt lär det bli då det blir klart. Dagens projekt har varit att få dit 11 stjärnor till. Spenderade sammanlagt 7 timmar där. Puh, det tar på krafterna. En kopp kaffe, två cheesburgare, lite fanta/cola och några klunkar rom har hjälpt mig.

Igår kom vi hem efter några dagar i Malmö. Faktiskt gött å va hemma nu. Har inte varit det riktigt på tre veckor nu, vilket syns här i lägenheten. Ligger saker överallt. Då man varit hemma på helgerna har jag inte haft ork att ta itu med något (knappt varit hemma heller för den delen) och det har i sin tur resulterat i ett oorganiserat kaos! Skulle ta itu med missären igår men fick ett fin fint erbjudande från Per att följa med honom och Martin in på The Dubliner för att lyssna på irländsk musik, dricka någon öl och prata skit. Låter fint, i'm on! Visst, det där med någon öl och sitta ner och prata blev det inte så mycket av. En massa öl, sång och dans som slutade klockan tre i en taxi. Men skoj var det!

Dags att sussa nu tror jag så jag tar mig upp i någorlunda tid. Ska byta däck på bilen i morgon samt leka med Ludde. Även att jag borde få nån ordning här i hushållet.

Förresten så kommer min mamma ner och hälsar på mig på torsdag! :D MYS! Ska bli så roligt att få umgås med bara henne. Shopping, god mat, besök på Liseberg och en massa kvalitets tid står på schemat :)

Nä nu blir det hopp i sängen med mina fyra karlar; Vince, Nikki, Tommy och Mick!
Natti natti.

(Någon dagens blir det inte då jag är på tok för trött, ska försöka kompensera upp det i morgon).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback