GO JUL GOKNUL!


Julafton idag (eller igår om man ska vara petig). Har varit en perfekt dag, från morgon till kväll med god mat, trevligt sällskap och bra klappar :) Återkommer med mer update i morgon då jag egentligen är för trött för att använda min kreativa sida nu. Bjuppar dock på en lista som är stulen från Elle, som i sin tur stulit den av Sophie..


  • Namn: Ida.
  • Född? 28:e mars 1987.
  • Pepp just nu: Just precis i detta nu, nej. Men i morgon lär jag med all säkerhet vara det då Skalet återigen skall ägas! :)
  • Happening på gång: Juldagen på Vemdalsskalet!
  • Jag älskar: La familia + några speciellt utvalda vänner - ingen nämnd ingen klämd.
  • Jag hatar: Min tendens att skjuta upp viktiga saker . . .
  • Snyggast just nu: Legolas!
  • Snygging denna veckan som inte är din pojk/flickvän: Hum, kan va killen vi såg på Stadium igår.
  • Om jag kunde skulle jag: Stanna kvar i Jämtland bra mycket längre än jag kan.
  • Het person jag vill känna bättre: Om man får vara orealistisk så måste jag välja Slash.
  • Snällast denna vecka: Alla jag träffat den senaste veckan har varit snälla jue :)
  • Person som gör mig engagerad: Ööh??
  • Nån jag stör mig på: Är väl nån fjortis som det egentligen inte ens är värt att tänka på.
  • Jag får ont i magen av/när: När jag blir orolig.
  • Jag är rädd för: Spindlar :/
  • Främling jag vill lära känna bättre: Ingen jag kan komma på just för tillfället.
  • Bekant jag vill pussa på: Alla godingar här hemma som man inte träffat på länge.
  • Jag pratade senast med: Emma.
  • Jag läser jämt folks internetdagböcker: Snittar kanske 5-6 bloggar/dag.
  • Just nu är jag: Lite smått illamående efter all mat man vräkt i sig men samtidigt väldigt nöjd!
  • Just nu är jag inte: Hungrig, inte ett dugg faktiskt.
  • Dömer folk efter utseendet: Ooh ja, förlåt att jag säger det men fula personer stör mig!
  • Är dödligt kär? Icke.
  • Blir lätt du för stunden förälskad i okända på ex tåg?: Haha, jaa det låter lite som mig :p
  • Diggar mest: Nikki Sixx!
  • Om jag var döende skulle jag: Göra en massa saker; säga vad jag inte vågat innan, göra något riktigt roligt med nära och kära, sätta sprätt på varenda krona med mera med mera.
  • Har hemlig passion för: Grisfötter.
  • Är du snäll: Enormt, då jag själv vill det.
  • Är du fåfäng: Lite kanske.
  • Är du blyg: Icke!
  • Är du piercad: Mjo.
  • Är du bestämd: Yes.
  • Intressen: Familj, vänner, mode, shopping, böcker, musik . . . en massa saker.
  • Favoritdricka: Vatten och White russian.
  • Vad gör du just nu: Försöker få klart den här listan så jag kan släcka ner snart.
  • Senaste person du kramade: Bengt.
  • Senaste person du ringde: Flisan.
  • Senaste person som ringde dig: Ludde, dock hade jag int stånnan å prata :/
  • Hur många speglar finns i det rum du är i: None.
  • Saknar du någon nu: Pappa och Ulla. 
  • Vad köpte du senast: Lite små kraffs på Dollar.
  • När var du i en affär senast: Igår.
  • Vad har du för framtidsplaner: Bli nåt vettigt!
  • Vad drack du senast: Vatten. 
  • Har du stadigt sällskap: Nope.
  • Vill du ha barn: Lätt!
  • Längtar du till din nästa födelsedag: Mjaa, visserligen är det ju alltid roligt med presenter ;)
  • Är du sugen på något nu: Nej.
  • Hur många hål har du i öronen: Två töjda (6 mm) och tre "vanliga!
  • Var bor du? Gothenburg.
  • Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? I snitt kanske det blir 2-3 stycken.
  • Hur vill du ha ditt kaffe? Med mjölk.
  • Använder du hudkräm? Ohja!
  • Byter du kanal under reklampauser, går du därifrån eller sitter du kvar vid tv:n? Nja, brukar oftast sitta med datorn i knä då jag sitter i soffan så istället för att bara ägna den 50% av min uppmärksamhet ger jag den 100% då reklamen drar igång.
  • Vad jobbar du med? Sanitetstekniker.
  • Vad läste du för språk i skolan? Engelska och Tyska.
  • Har du någon gång gjort något olagligt som resulterade i att brandkåren fick rycka ut? Nejje.
  • Äger du en diskmaskin eller diskar du för hand? Handdisk.
  • Är du miljövänlig? Njaa, till viss del kanske.
  • Källsorterar du? Nej.
  • Attraheras du av män med skägg? Gör jag nog.
  • Brukar du torka håret med hårtork, handduk eller inte alls efter en dusch? Beror på, till vardags är det väl oftast handduk men till fest plockas den lille vite fram.
  • Var brukar du handla dina kläder? Olika.
  • Tycker du att du är snygg? Sometimes.
  • Micro-pop eller poppa själv? Micro popp är godare om det är smör popcorn annars själv.
  • Fredrik Lindström, Henrik Schyffert eller Kristian Luuk? Henke va!
  • Vad ska man göra i en dusch? Njuta?!
  • Är du bra på att laga mat? Jodå.
  • Har du några fobier? Höga höjder och de flesta sorters insekter och kräldjur.
  • Har du några tvångstankar? Kanske då att jag alltid måste trycka ner dörrhandtaget då jag låst dörren, bara för att verkligen känna så att den är helt låst.
  • Tycker du att du har fin dialekt? Jo vars, hade dock önskat att jag pratat bredare.
  • Hångel? Något som inträffar på tok för sällan.
  • Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? Japp, jag och Trolle vettu! (Han hette så va?)
  • Vilken har varit den bästa julkalendern genom tiderna? Mysteriet på Greveholm eller Sune.
  • Brukar du baka? På tok för sällan.
  • Röstade du i det senaste valet? Jaa, jag tror jag gjorde det.
  • Är du nöjd med ditt liv som det är nu? Vet inte riktigt, vet inte om jag hittat mitt "place to be" än . . .
  • När åt du senast: För nån timma sedan klämdes det en skinkstut :)
  • Vilken låt lyssnade du senast på: Hum . . . lär ha varit nån jullåt.
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Nix.
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: Hoppas jag verkligen inte!
  • Vad tycker du är fint? En sjö som är alldeles blank precis då solen är påväg att gå ner.
  • Vad tycker du är äckligt? Barns snoriga näsor.
  • Vem fick du senast sms från: Malin.
  • Har du pengar på mobilen: Abonnemang.
  • Dödshjälp? För!
  • Favoritblomma?: Lilja eller tulpaner.
  • Om du fick vara en kändis för en dag, vem skulle du vilja vara? Jenna Jameson.
  • Favoritfärg? Svart.
  • Vad är det mest galna du har gjort i ditt liv this far? Ööh, det är ju en del det.
  • Slutord? So long folks!
  •  


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback