Workout.


Tillbaka på brottsplatsen igen då, närmare bestämt i Göteborg - i min lägenhet.

Tågresan gick bra trots att jag fick lite lätt panik då pendeltåget mellan Uppsala och Sthlm stannade på grund av signalfel eller vad det var. På det berömda att jag hann med mitt tåg ner till Götet . . . Kikade på film största delen av resan. Jisses så gött det är med eluttag och möjlighet till Internet uppkoppling. (Jaa jag vet, det är inget nytt, det har funnits ett tag - men jag är ändå impad!)

Ludde darling kom och hämtade mig på centralen och följde med mig hem för att hjälpa mig att få till kanalerna på tv'n så nu är det kirrat. Dock inte den bästa bilden men det får duga så länge :) Kappkörde sedan med honom ut till Torslanda där det blev kaffe och prat med folket.

Tillbaka på Östra Stillestorpsgatan 18 blev det lite plock med tvätt, urpackning av väska samt förberedelser inför morgondagens arbete. Måste jag??

Har i alla fall haft en kanonhelg uppe i Uppsala tillsammans med familjen Wimark. Ville verkligen inte åka hem idag, hade lätt kunnat stanna där nån vecka! Men men, får se till att det inte dröjer alltför länge innan nästa besök äger rum.


PÅ ONSDAG KOMMER EMMA NER!
Och jag är gladigast i världen, jisses så skoj det ska bli att få rå om henne! <3

Nu ska jag kika lite på ConAir innan det är dags att sova.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback