Tack då.


Tack så jäkla mycket för att just jag får må som en påse skit just idag. Idag då solen skiner utanför fönstret, idag då vi blev klara tidigt på jobbet, idag då jag ska åka på Ikea, idag då jag ska dona i lägenheten - varför idag?

Sen är det en sån här irriterande förkylning också. Jag är för frisk för att vara hemma men samtidigt på vippen till att vara för sjuk för att jobba. Antingen så kan det väl gå över eller bryta ut rejält så man slipper detta elende snart . . .


Ligger på sofflocket hemma hos Anton nu. Kikat klart på filmen "Marley and me" helt okej. Inväntar nu min käre vän Jonas så att vi tillsammans kan styra kosan mot Ikea. Både han och jag har ju hem som ska inredas :) Ludde den lille filuren svek och stack iväg och åkte jetski med Sebbe istället och Flisan den svikaren säger att hon helt enkelt inte har lust. Ska nog luska ut ett sätt att få med henne jag . . . kanske min lösning stavas Volvo special? ;p

Kommit på nu att jag tror att jag vill klippa av mig håret även på vänster sida av huvudet. Angelica min vän, varför bor inte du här nere? Känns som att du skulle kunna ha fixat den saken galant, jag hade kännt mig säker . . .


Nä, byta om kanske samt checka av frillan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback