Ta tag i mig!


Om jag ändå kunde få fingrarna ur och åka till lägenheten och ställa i ordning där så jag kanske kan flytta in nån förbaskade gång! Men jag vet inte riktigt vart jag ska börja . . . ska jag flytta dit allt nu, kläder, skor - rubbet eller ska jag ta "småplocket" nu och vänta med kläderna och det tills i morgon och sedan sova en sista natt här?

Egentligen borde jag flytta allt. Det vore det bästigaste. Så sover jag där inatt. Tror fan att det får bli så alltså. Kändes jobbigt men nån gång måste det ju ske, right?

Blir med andra ord ingen löptur ikväll heller . . . dock har jag faktiskt en acceptabel anledning den här gången!


Packa bilen full (igen) då!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Lägg ut kort när du fått till lägenheten;)klem

2009-08-14 @ 13:28:55
Postat av: Ida

Det ska jag alla gånger göra :) Nä har inte bokat nån klipptid än, måste vänta tills lönen kommer innan jag ens kan tänka tanken på det . . . :/ Tackar tackar, är som sagt grymt nöjd! Du är BÄST! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback