Söndag natt.


Så låg man här i soffan hemma hos Anton igen då. Sista natten för min del har jag bestämt. Vill hem till mig och sova i min säng så i morgon ska det färdigst'ällas så det går att bo där! :)

Sommarfesten igår blev riktigt lyckad! En hel hop av folk, säkerligen över 80 pers, samlades här på mansionet och har skoj skoj skoj. Vid halv fyra snåret var jag trött och tog en taxi bort till Ramberget och min lya. Gött att sova i sin egen säng. Var inte igår. Har idag inte gjort nåt vettigt alls, dragits med en jobbig huvudvärk och mest bara legat och kikat på film. Gött det också emellanåt.

Ser verkligen fram emot att få min egna bostad nu. Har verkligen bestämt mig för att satsa 100% på träningen då så jag kommer i form nån jäkla gång! MÅSTE MÅSTE MÅSTE! Var upp på Ramberget igår på dan och kikade och insåg att det skulle kunna bli en riktigt fin löprunda där :) Wish me good luck! Tror nästan jag ska börja föra lite "träningsdagbok" här på bloggen. Då har jag ju nåt vettigt att skriva om i alla fall.

Nu är det godnatt.
Jobb i morgon samt att jag ska iväg till nya jobbet en sväng för att skriva på lite papper etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback