Pappi und Ulli.


Fick finbesök här i Götet idag; pappa och Ulla kom förbi :) Nu var det kanske inte så att dom tog svängen runt Göteborg och hem till Rätan igen för att det hade lite att göra, nej nej, de har varit i Tyskland på kalas och var nu påväg hem. Innan de kom till Gbg stannade de för på Ullared (VILL OCKSÅ!) där de shoppade med sig en dammsugare och 21 (!!) par strumpor till mig - Tack så hemskt mycket kära ni! <3 Åkte och visade av min lägenhet och sedan en sväng till Torslanda så jag fick svida om från mina, inte så mysiga, arbetskläder och åkte sedan in till city igen. Parkerade bilen och intog en trevlig italiensk restaurang efter Kungsgatan där vi slog oss ner och åt gott, även Ludde och Flisan kom och joinade. Mycket mycket trevligt! Liftade med dom tillbaka till T-landa igen där de överlämnade en hel hop av alkohol till oss innan de påbörjade sin resa hemåt till Jämtland/Rätan.

Mer då. Jag och Flisan har varit och hälsat på Jonas i hans nya lägenhet. Jisses så fin den är och jisses så fin den kommer att bli då han flyttat in lite saker (han bor inte där ännu utan var bara där och kollade läget lite). På väg hem sen passade vi på att fota några av alla äckliga sniglar som kommit fram efter allt regn - fotade dock bara de med husvagnar (skal). Hemma igen satte Flisan på en kanna lut som vi avnjöt tillsammans med Jonas då han kom och hälsade på oss.

Har nu gått och lagt mig, oerhört tidigt för att vara mig! Bra det, är ju faktiskt inte så roligt att vakna varje morgon med samma fråga farandes genom huvudet "lever jag!?" . . .


Ikea besök och fix i lägenheten i morgon; i'm pepp!
Tills vidare godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback