ÖVERRASKNING!


I torsdags eftermiddag begav vi oss mot Jämtland!
Jag, Jonas, Flisan och Mackan intog Jonas bil och tillsammans påbörjade vi de 70 milen upp mot Jämtland. Riktigt trevlig resa som bjöd på en massa vin (för min del) härliga skratt och, enligt mig, bra musik.

Nån gång mitt i natten kom vi fram till Rätan och Antes hus. Satt och drack en liten stund med pojkarna innan jag tog mina apostlahästar och knatade hemåt.

Vaknade vid tio i fredags. Gick en sväng med Frasse och tog sedan med mig honom ner på Handsjön för att hälsa på Flisan och Anton. Språkade lite med dom innan det var dags att åka hem igen för att sedan styra kosan mot Klövsjö och Angelica som dagen till ära lovat att klippa mig och F. Först ut under saxen var Flisan. La i färg i utväxten och gjorde sedan en massa blonda slingor. Jag samlade mod till mig och gjorde något wild and crazy av min frisyr - klippte upp väldigt mycket på höger sida (ser nästan ut som att det är rakat) och sedan en rejäl uppklippning på huvudet också. Apsnyggt! TACK ANGELICA! :D Hem på Gröngatan för dusch och smink.

Vid fem var vi borta hos Ante. 26 tappra själar hade samlats där för att tillsammans marschera bort och gratuelar vår käre vän Per. Sååå rolgit att se hans min då vi kom tågande allihopa sjungandes "Ja må han leva". En riktigt trevlig kväll från början till slut med goood mat, trevliga människor, bra musik - a l l t v a r b r a !

Igår var det rätt lugnt på dagen, satt hemma hos Ante och bara va, gick igenom föregående kväll etc. Liftade med folket till Svensta då de skulle till stan. Myste lite med mamma innan det var dags för mig att åka till Angelica för att ännu en gång låta henne gå över håret med saxen. Ville ha det ännu lite kortare och är nu über nöjd! Hem till Svensta igen för att samla ihop lite saker och sedan in till stan med Ante, Per, Lim och Ola där resten av folket från fredagen + några till var samlade hemma hos Johanna för lite fest. Ännu en trevlig kväll med trevligt folk. Tack för det kära ni!

Sitter nu i baksätet på Jonas bil. Har avklarat filmerna "Liar Liar" och "Wallander-Mastermind" är nu inne på "Min bäste väns bröllop". Haha!

Tänk om jag hade haft mod att be Jonas stanna så jag fick köpa mig en kopp kaffe, då hade jag varit en lycklig tjej . . . hum kanske ska våga fråga :p


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hola bruden;)fick du nån tid för att klippa kortare på den andra sidan el??kul att du är nöjd å du blev ju grymt snygg ska du veta!!!klem

2009-08-14 @ 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback