Örsundsbro.


Jisses så mysigt det är att vara här!
Vill inte åka hem i morgon . . . vill stanna kvar här i alla fall en vecka till!

Anlände igår, efter en smärt -och felfri tågresa, vid fem snåret i Uppsala där jag möttes av Elin och Karin. Påväg hem stannade vi för på Ica Maxi och handlade lite inför kvällens middag och for sedan till Säva ridskola och plockade upp Sofie. Hjälpte Karin lite med maten, åt och hade trevligt tillsammans med familjen Wimark.

De andra gick och la sig rätt tidigt medans jag och Karin satt uppe med rötjutet och pratade till långt in på natten :)

Blev i morse väckt av söt-Elin som kom med fika på säng. Gick upp och drack en kopp kaffe, ställde mig i ordning och åkte sedan tillsammans med Karin, Fredrik och Sofie till Taxinge slott där vi åt lunch, fikade och kikade runt på området! Helmysigt!

Tillbaka i hemmets lugna vrå bakade jag och Sofie pizza som vi sedan mumsade på till middag. Kvällen avslutades med ett glas rött framför tv'n/datorn. Helt perfekt!

Tåget avgår i morgon vid fyra från Sthlm och jag har som sagt ingen som helst lust att åka tillbaka. Men men, plikten kallar samt att Emma ju kommer ner också! :D


Nu ska jag kika på film innan det är dags att sussa.
Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback