KanDeeDrawings.


Har nyligen börjat läsa den 
här tjejens blogg. En tjej på 22 år som tillverkar egna smycken och tröjor samt att hon är fantastiskt duktig på att teckna!

Blir, pinsamt nog, nästan irriterad då jag läser hennes blogg. Hon är, som sagt, lika gammal som mig men verkar redan nu veta vad hon vill göra av sitt liv. Hon har ett mål, något hon brinner för och hon gör det förbannat bra dessutom. Jag då? När ska jag bli vuxen, hitta min nisch här i livet och skaffa ett intresse jag verkligen brinner för?

Kanske nån dag, dock inte idag.
Tills vidare ska jag fortsätta att inspireras av denna tuffa tjej!

Ps. kolla gärna in länken här ovan och ta er tid att kika igenom hennes verk, kanske beställa en t-shirt/linne?
Min favorit är trist nog slut . . .

So long folks.



Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack snälla! :) Vad himla fina ord, och vad roligt att du är med i tävlingen! :) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback