Jag och min dator.


Vem tusan behöver en respektive, en bättre hälft, då man som jag har en dator?
Den kräver ingen uppmärksamhet (ger den dock en hel hög varje dag), den kostar inget - engångskostnad OCH den klagar inte.

Dock . . . den kan inte kramas, inte pussas och inte heller ge en komplimanger.


Efter jobbet idag susade jag och Flisan ut till Torslanda för att storhandla mat. Fyra fulla kassar blev det för inte mer än 800 spänn. Gillar då man kan shoppa mycket och billigt! :) Efter att jag lämnat av F på mansionet åkte jag hem och började kocka. Spagetti och min alldeles egna unika köttfärssås, mumma! Inte igår man åt det, ett bra tag sen var det.

Avnjöt middagen i soffan tillsammans med senaste Wallander; Tjuven. Riktigt bra faktiskt.


I morgon blir det dubbeljobb igen. Kändes dock inte som att jag hade tid med det. Skulle ha tvättat en del innan jag beger mig uppåt mot Uppsala/Örsundsbro. Nåja, ska väl på nåt sätt kunna klämma in det också får jag hoppas.

Nu ska jag göra mig redo för sängen.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback