"Jag håller på att röja upp lite här".


Precis.
Röjt i lägenheten största delen av dagen, puh. Jäklar i min lilla låda så mycket saker man har egentligen. Huga. Nu är dock alla köksgrejorna uppackade och alla kläder är ihopvikta/upphängda i garderoberna. Gött. I morgon fortsätter vi med gardinstångsuppskruvning, upphängning av gardiner, frakt av tv och byrå etc. Dock får det vänta till efter sex i morgon kväll eftersom jag först ska jobba mellan 11-18. (Första dagen på nya jobbet, önska mig lycka till!)

Igår kväll satt jag, Per och Mackan här och klunkade lite alkohol. Trevligt! Meningen var att åka in och kika på Europe men vi struntade i det då vi kom fram till att det nog skulle vara rätt packat med folk där. Åkte istället in på Storan där vi mötte upp Flisan, Ludde och Anton (även Jonas kom och joinade). Trevligt tror jag . . . lyckades med en karatefylla. Huvva! Mått som jag förtjänat och har mer än en gång drabbats av kräknings känningar (tack och lov har det inte kommit ut nåt) samt att jag mer än en gång förbannat personen som uppfann vinet och lovat mig själv att inte dricka nåt mer nu på ett tag.

Var in på Coop idag och handlade mat. NÄR gjorde jag det senast? Måste varit nångån innan vårforum . . . alltså handlat har jag väl gjort men inte i samma utsträckning som idag. Om man bortser från alla pengar som man måste lägga ut så tycker faktiskt jag att det är riktigt skoj att handla mat, framförallt om man storhandlar! Nu längtar jag efter lönen så man kan handla upp ett riktigt förråd, längtar tom. efter att tillaga maten :p

Åh nu ikväll har jag fått sån hemlängtan! Skulle kunna göra vad som helst för att vara hos familjen nu! Hoppas så innerligt att det inte dröjer så länge innan jag får träffa dom igen <3

Nä nu ska jag sova lite, hade tänkt försöka ta mig upp vid åtta i morgon så jag hinner ställa mig i ordning samt läsa på lite om jobbet innan det är dags att sticka.


Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback