Hoooooot!


Jag skulle verkligen ljuga om jag inte sa att det var olidligt varmt här i Götlaborg idag. Jag brukar vanligtvis inte vara den som klagar då det är varmt men idag har till och med jag gjort det. Huga. Svetten har runnit, har faktiskt haft tuttsvett (!!) också, jag som har så stora menar jag . . .

Känner mig betydligt bättre idag men stannade trots det hemma. Dels för att jag inte är 100% frisk och dels för att jag visste att det skulle bli kortdag på jobbet idag, vilket det också blev, Flisan var klar klockan 11.

Jag och Ludde har varit lite kreativa idag. Först va vi på Öb och handlade lite städartiklar sen susade vi vidare till Ikea där det blev soffköp samt vardagsrumsbord, matta och en toasits. Göttans. Att sedan bära upp allt detta till lägenheten var faan inte roligt! Varmt, tung och trångt. Men tillslut lyckades vi och nu står allt där i en enda stor oreda. Ska dit lite senare (då det förhoppningsvis blivit lite svalare) och städa i ordning, i alla fall börja.

I morgon är det då alltså dags för årets upplaga av sommarfesten att gå av stapeln. Är riktigt förväntansfull faktiskt, nästan som ett litet barn dagen innan julafton. Ska bli riktigt skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback