Front.


"Ja hejsan jag heter Ida och ringer från Front i Göteborg . . ."
Just dom där orden far omkring i huvudet på mig. Undrar just hur många gånger jag upprepat dom ikväll. Ett x antal. Kvällen började bra och efter första timman hade jag sålt näst bäst. Sen blev det stopp. Inte ett endaste sälj till. Men jag måste väl ändå se mig som rätt nöjd. Det är ju trots allt bara andra dagen så det får väl vara godkänt.
Nya tag i morgon!

Pratade med Ludde på hemvägen, om allt mellan himmel och jord som vanligt :) Just då jag berättat för honom att jag samtidigt som jag pratade med honom kissade jag och borstade tänderna (behöver jag säga att han var imponerad över min utomordentlit bra simultanförmåga?!) också tog Lena (hans mamma) över luren. Hon berättade att chefen på hennes jobb sagt att han/hon skulle bjuda in lite folk som kanske skulle kunna tänka sig att vara extra vikarier och undrade ifall jag fortfarande var intresserad - självklart! Mer jobb åt folket :)

Jobb i morgon igen, dubbelpass i morgon igen.
Kan inte säga annat än att det tar en hel jäkla massa energi att jobba från åtta på morgonen till nio på kvällen, men va fan, det som inte dödar det härdar! :)

Nu blir det lite Lipstick Jungle innan min date med John Blund.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback