Fredag 7:e augusti 2009.


Inte sovit bra inatt. Vaknat stup i ett av att det antingen varit för varmt eller för kallt. Dessutom har det inte gått att andats genom näsan vilket är något bland det värsta jag vet. Usch.

Nåja, måste ju ha fallit in i en riktigt djup sömn tillslut eftersom jag inte hörde då Anton och Felicia åkte i morse.

Igår kväll låg jag och funderade på att åka bort en sväng. En lång weekend till England kanske? Skulle vara så sjukt mysigt! Jag och syrran :D Kikade på lite biljetter i oktober/november och fan, kostar ju inte mycket inte. Runt 900 :-/person tur och retur, det är inte farligt alls! Sen vill jag också verkligen åka i höst, ja oktober eller november. Vet inte varför men jag vill att det ska vara kallt . . . :p

Ska språkas mer med syster om detta nästa gång jag pratar med henne (antagligen senare i eftermiddag :))


Nu ska jag lägga på mig ett ansikte och sedan hämta Flisan som nu snart slutar jobba.

By the way - EMMA; I MISS YOU! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback