Förbannat!


Jag och Flisan har ikväll spikat ihop några pall som i morgon ska få agera bord. Blev helt okej men grabbarna fick färdigställa vårt arbete då myggen blev alltför ihärdiga.

Har sedan dess varit i lägenheten och donat lite. Lite var ordet. torkade lite i vardagsrummet, satte ihop soffan som jag köpte idag. Satte ihop dammsugaren (det var hemskt avancerat) och drog med den några vänder över golvet (den lilla plätt som var fri från kartonger etc i vardagsrummet) och försökte skruva ihop ett vardagsrumsbord. Det är ta mig fan helt otroligt! Tror jag hade det mesta i verktygsväg i lägenheten, allt utom en stjärnmejsel. Gissa vad det var för sorts skruvar som skulle vara i bordet? Gissa om jag svettades och svor mycket!? Gissa om jag var måttligt förbannad då jag tillslut såg mig besegrad och for därifrån . . . Att man alltid ska måsta bli förbannad!

Väl hemma på mansionet kikade jag in till grabbarna i garaget. De håller just nu på att byta motor på en gräsklippartraktor. De ska byta motorn som sitter i mot en hoj motor. Haha, kan nog bli riktigt skoj att klippa gräset här i fortsättningen :p Kom in i huset och finner Fritz helt utslagen på soffan, givetvis den del som nuförtiden fått agera säng till mig. Jag som hade tänkt övertala henne om att ta en sväng in till city för att dränka våra "sorger" i en massa god white russian :/ Trist att hon var tvungen att sova. Trist att jag fortfarande är sugen på att gå ut men inte såvida ingen följer med. Trist trist trist.

Nä tror banne mig att jag ska ta mig en dusch, borsta tänderna och sedan krypa ner och kika på film så jag är fit for fight i morgon då det ska röjas gärnet i lägenheten! Och senare även röjas som faaan här i Torslanda! Så får det bli.


Godnatt så hörs vi i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback