Finemang!


Dagen har gått bra. Var nervös till tusen i morse då jag satte mig på spårvagnen men nervositeten försvann då jag kom innanför dörrarna på ProVoice. Satt och lyssnade igenom gamla telefonsamtal som andra personer genomfört för att få ett litet hum om hur ett kunde gå till samt för att få lite idéer om vad jag själv skulle säga. Vid tre tiden satte jag mig vi datorn, loggade in sen var det bara att köra på. Nervöst de första fem samtalen sen lossnade det mer och mer och tillslut fick jag faktiskt sälja en dubbelorder! :) Dock blev det den enda idag men va faan, det var första dan så jag är ändå nöjd. Längtar faktiskt tills i morgon då jag ska dit igen.

Då klockan var sex satte jag mig på spånken och åkte hemåt. Satte mig i bilen och gled ut till Torslanda där det hemms hos familjen Bernhardssons bjöds på god middag och efterrätt - tack underbara ni! <3 Satt sedan kvar och pratade lite samt kikade på mirakelmannen Bolt som gjorde ett häpnandsväckande lopp - igen! Tuff grabb det där.

Väl hemma i lägenheten ställde jag mig och gjorde i ordning en matlåda inför morgondagen. Shit, det var verkligen inte igår! Gillar verkligen att jag varit så pass kreativ som jag faktiskt varit idag, trots att det är söndag. Mer sånna dagar åt Ida tack!

Nu ska jag bärja kika på första säsongen av Lipstick jungle innan det är dags att sussa. Jobb i morgon igen, först mellan 08-16.45 på Företagsbostäder och sedan mellan 17.30-21 på ProVoice :)

Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback