Fasen.


Har kommit in i den där roliga fasen; äta-jobba-sova-dö.
Kul?
Niet.

Men va tusan, pengar är alltid bra att ha lite extra av. Det tackar man inte nej till. Och hur jag än försöker kommer jag inte ifrån det faktum; jag måste jobba för att få dom! :/ Surt men men, taht's life. Otroligt att jag inte upptäckt det förrän nu vid 22 års ålder, men som dom som vet säger; "hoppet är det sista som överger en".

Sen sist.
Var och kikade på Ledin i torsdags med Mackan, Jonas, Caro och Tom. Riktigt skoj var det och sjukt mycket folk. Att den där gamle härken skulle dra så mycket en torsdag kväll trodde jag inte. Som sagt, skoj var det! Då jag och Mackan skiljts åt nere vid spårvagnen och jag var påväg upp till mig upptäckte jag till min stora förfäran att telefonen var borta. Fanns inte. En våg av panik utbröt inom mig. Loggade snabbt som ögat in på fb då jag kommit in i lägenheten, skrev ett snabbt meddelande till Per där jag bad honom ringa/sms till mig för att se ifall nån hittat den. Fick svaret att en tjej vid Eketrägatan hade den och att han var påväg att hämta den. PUH!! Kommer tillbaka till lägenheten och slår mig ner vid datorn igen. Ser då ett meddelande på skrämen som skyltar med att min käre Acer invarderats av Trojaner. MEN KUL!! Inte.

Efter dagens arbetspass var till ända i fredags ägnade jag mig helt och hållet åt min dator i hopp om att få bukt med inkräktaren. Gick inget vidare. Lyckades dock bränna ut alla bilder och all musik men sen kom jag inte längre. Bajs.

I lördags var det stora städar dagen. Gnudde på här i lägenheten, satte upp gardinstång. några hyllor, fixade gardiner, dammade och stog i. Tillslut var det klart och jag kunde nöjt ta mig ett välförtjänt glas vin. Fick sällskap av Ludde och Flisan som joinade mig över några öl innan det var dags att bege sig ut för att möta folket som samlats vid Lasse och Kaasis avskeds fest. Blev dåg inte långvarig vid festen då jag skulle upp och jobba dagen därpå. En snabbis på Donken och sedan Segemyhr tills jag somnade i soffan :)

Jobbade igår. INga större framgångar men lyckades tillslut få iväg åtta ordrar. Vid nio var det dags för bio tillsammans med Flisan, Anton, Ludde och John. Kikade på Inglorious Basterds - KANON RULLE! Lätt att jag kan se den igen och igen och igen!!

Jobbat idag igen. Först på Företagsbostäder och sedan på ProVoice. Det sistnämnda gick käpp rätt åt helvete för att uttrycka mig milt. Sålde inte ett jäkla skit och var måttligt less då klockan slog nio. Väl här hemma blev det matlagning och sedan sängen.

Nu blir det film innan J.B kommer.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback