En dag i bilder?


I morgon tror jag banne mig att jag ska försöka mig på att sammanfatta min dag på jobbet i bilder med start redan från morgonen. Vad tror ni, kan det vara något att få hänga med mig och Flisan en dag på jobbet?

Kan kanske bli roligt, om jag fortfarande har det i tankarna i morgon bitti så ska jag göra mitt yttersta för att det ska bli ett sådant inlägg här inom kort.

Har i övrigt haft en bra dag idag. Gått rätt fort och det har inte varit alltför skitiga lägenheter. Dock tryter humöret emellanåt då man börjar tänka för mycket. Ska försöka sluta upp med det men det är svårt. Hum . . . ska se vad man kan göra åt den saken. På ProVoice gick det bättre en de senaste gångerna jag varit där (fick sålt sex ordrar), men inte så bra som jag skulle vilja att det gick. Enligt mig handlar allt bara om tur. Enligt våra coacher handlar det om att göra sitt yttersta - vilket jag tycker att jag gör?

Vid Wieselgrensplatsens hållplats för spårvagnen hoppade jag av och knatade upp på Coop en sväng för att handla lite. Väl innanför dörren här hemma spatserade jag raka vägen in i köket och påbörjade morgondagens lunch som blev; pärer, köttbullar, gräddsås, kokta grönsaker och hemmagjord coleslawsallad - Mumma! Längtar redan tills klockan slår 12.30 i morgon så man får trycka i sig läckerheterna!

Nu ska jag kika klart på Con Air som jag påbörjade igår sen är det godnatt. En långdag på Fb och ProVoice hägrar även i morgon bitti så det är bäst att man är pigg och allert.


Godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback