BITTERFITTA!


Precis vad jag är ikväll, så enormt jäkla bitter!
Helvete.

Började med att jag kom hem från jobbet. I vanliga fall skulle det ha varit en possitiv sak men idag kändes det inte ett dugg lockande att inte göra nåt, vilket är vad jag gör då jag är hemma och inte har några pengar. Blev nobbad en date med Flisan och humöret sjönk ytterligare. Kikade på Lipstick Jungle och återfick lite livsglädje. Såg klart alla avsnitt av Lipstick och blev återigen påmind om min bitterhet, ensamhet och fattigdom. Nä, jag skulle fan ha gått på ProVoice och avverkat några timmar där istället.

Måste verkligen ta tag i mig själv nu. Den här förfallna Ida är fan ingen person som jag vill kännas vid. Don't like her.

Sitter i soffan nu, sker ju inte varje dag direkt. Kanske för att det inte finns så mycket mer än en soffa och ett bord här inne än (okej några fler saker men ina direkt "roliga" såsom tv...). Men, som sagt, här sitter jag och det är rätt behagligt. Sitter och tänker över mina synder och försöker komma på vad jag kan tänkas vilja bli då jag blir stor . . .?!


Boooooring.
Ger upp nu, Ludde kanske kan få mig på bättre humör, hope so!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback