At Antons.


Samma visa idag igen, jag och Flisan tog spånken hem till mig där jag plockade upp lite tvätt sen for vi till Torslanda och Anton Mansion. Kastade in tvätten i maskinen sen bänkade jag mig vid bordet och datorn.

Har nu suttit och försökt klura ut hur FarmVille på Facebook funkar. Haha, lite att göra? Jo. Men det verkar faktiskt va rätt skoj iaf, i brist på annat kan man ju alltid pyssla med det.

I morgon beger jag mig mot Stockholm och sedan vidare mot Uppsala och Örsundsbro - SKA BLI SÅ SKOJ!
Var riktigt länge sen jag träffade moster med familj och ännu längre sen som jag var hemma hos dom så det ska bli riktigt riktigt skojigt! :D

Nästa vecka är det fullt upp på jobb fronten. Mån-tors jobbar jag 08-21, helt ledig på fredag och lördag för att sedan jobba 11-18 på söndag. Puh. Kommer nog att känna på men förhoppningsvis resulterar all möda i mycket cash på kontot!


Nu ska jag och F äta, hon kan hon keringa mi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback